Friday, June 30, 2006

… binecuvantare sau blestem?

23 iunie 2006

De cate ori am auzit sintagma asta in ultima vreme: Iubirea – binecuvantare sau blestem?, Calculatorul – Binecuvantare sau blestem?.

De unde aceasta perspectiva in alb & negru? De ce trebuie sa fie ori alba ori neagra? Probabil e inca una din multele superstitii si traditii inutile, infantile si prostesti, cum e si cea a existentei unei divinitati (cik pastreaza vie speranta in oameni)… Nu k nu as crede in Dumnezeu, as fi oarba daca nu as crede, dar de ce sunt lansate ipoteze care mai de care mai prostesti pentru a justifica existenta/absenta unui lucru sau divinitate?

Desigur, sunt constienta ca viata inseamna un sir de alegeri bune sau rele, dar de ce trebuie sa fie ori alba ori neagra? Daca eu vreau sa fie roz sau albastru, ce rau fac? Desi eu nu umblu cu jumatati de masura si nu imi place sa iau decizii pe moment, fiindca pot fi eronate, tot nu vad totul in alb sau negru.

Dar ca sa revin la subiect Totul este o constanta variabila. Asa cum o pasiune/iubire poate fi o binecuvantare poate sau nu ajunge sa fie un blestem, datorita factorilor externi. Asa si cu calculatorul. El a revolutionat ere si cand a fost descoperit a fost un pas urias pt omenire, dar din pacate a ajuns in scurt timp un blestem. Cum? In zilele noastre 9 copii din 10 au acces la calculator si daca ai un PC e un “must” sa ai si internet. Cand l-am descoperit am profitat pt a ma informa intr-un timp cat mai scurt in cat mai multe domenii. Apoi Pc-ul, mai degraba Net-ul mi-a acaparat toata atentia si in afara de el nu mai exista nimic pt mine. Din fericire exista si altceva in afara de PC: flori, peisaje “breath taking”, prieteni (si nu aia virtuali care poate nici nu exista), carti (da bai tata mai exista si alte carti in afara de manuale), radioul (dap…:p si asta mai exista si e o afacere de succes). Ajungeam sa stau 10-12 ore in fata ecranului fara a ma misca nici un pic si asta nu era bine. In fine, acum totul e in regula…:)sper

Era sa uit… Daca vreau sa aleg calea de mijloc…De ce culoare ar fi reprezentata? Gri? lol:))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home